I Umeå igen.. åh en schysst taxi chaufför

Måste bara säga, jag klarade det!! Körkortet är mitt! Nu har jag susat runt i hälsingland i pappas nya peugeot i tre dagar och bara varit lycklig...

Nu är jag tillbaka i Umeå igen och för en gångs skull var det en riktigt trevlig taxi chaufför som skjutsade upp oss till Nydala!

Sitter med en varm kopp grönt te i handen och tänker tillbaka på de senaste dagarna. För två dagar sedan fick jag se en 90 årig gubbe sätta europarekord i höjd hopp, va d 98 cm?!  För tredagar sedan åkte min kära systerson hem från Bollnäs.. det var trevligt att du kom upp Kim (!) Jag har precis kommit hem från Karin som har flyttat in i huset brevid, Jätteroligt =) vi har visat varandra sommarens shopping fynd..

Nu ska jag frosta frysen och planera morgondagens matinköp!

Tack för alla gulliga inlägg!

Kramar Emelie



Kommentarer
Postat av: Jenny Hansson

Hej tjejen! Härligt att du klarade körkortet! Kul med en egen blogg också :) Jag är hemkommen från lägret nu, blev en lyckad men intensiv vecka. Kramar

2006-08-21 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback