Härlig Söndag

Steg upp kl. 8.30 i morse och satte på nyhetsmorgon.

När Peter och jag vandrade till Iksu 9.30 var det helt tomt ute, sådär som det bara kan vara en söndags morgon.

10.00-12.00 Pilates teknikpass. Åh, så många muskler jag glömt att använda under Pilatespassen. Började till och med att svettas under de avslutande ryggövningarna!

12.00-15.00 Brunch på Skogis med Anna och Natascha. Mysigare och billigare söndagsnöje är svårt att hitta! När det kommer att vara mörkt på söndags eftermiddagarna i vinter och det är kallt ute kommer jag bli stammis! Favorit: Baguette med salami och Brie.


Dags för tenta plugg!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: sofii

Vad roligt att du skriver, lite oftare tack!!
Fattar inte att jag börjat läsa förän nyligen, kul att ha koll på sina gamla vänner :)

2006-10-11 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback