Hur dansar man till punk?

Vaknar 10.00 idag och går ut och joggar... såå skönt! Solen lyser och luften är så där höstigt rå och sval.

Igår var jag och granntjejerna på News, den enligt min åsikt fräshaste nattklubben i Umeå (bar/dansgolv varvat med café). Jag och Anna delade på världens godaste gräddkolaglass.

Dj´n spelade även skön musik. Istället för att varva Paris Hilton med Black eyed peace spelade hon musik av stuk "tjenare kungen". Men hur dansar man egentligen till punk? Mina R´nB höfter hade lite svårt att hitta ett förhållningssätt till denna musikstil. D blev mer hoppa runt och nicka på huvudet...Ja, ja ...trevlig kväll i alla fall!


Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Kim

Nja :P det var en liten klurig fråga det där.
Punk är väl inte så mycket att dansa till antar jag.
xD. Man får bara vara vild som på konsert :D
Go with the flow


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback