Skönt att kunna träna igen!

Jag har äntligen börjat träna igen. I morse blev det först morgon walk med Karin och nu har jag och Josefin tagit en kvälls walk runt Nydala sjön. All cred för den underbara höstluften!

Redaktionsmöte med Ekbladet idag. Jätteroligt att träffa redaktionen och diskuttera den nya Ekis. Ska bli så inspererande att sätta igång!

Jag har varit på Pilates två gånger den här veckan och i morgon är det dags igen. Pilates fortsättning, såå mycket jobbigare än pilates bas.

Nu ska jag lyssna på Queenlåtarna Erik precis skickat över!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Härligt att du är frisk igen! Jag har också börjat träna pilates, är en tjej på sporthallen som kör med simmarna en gång i veckan så då är jag också med :) Måste säga att det var en jättesnygg klänning du köpt! Många kramar Jenny

2006-09-08 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback