Från och med nu ÄLSKAR jag bedövning

Kan man ÄLSKA bedövning? Jag höll på att trilla av stolen igår på julbordet när tjejen mittimot motreplikerar mig i mitt utlägg om hur hemsk tandläkaren är och hur hemskt det är med bedövning. Hon säger; Jag ÄLSKAR bedövning! Kan man verkligen älska hur halva fejset somnar och man ser så hemsk ut så man inte ens vågar gå tillbaka till jobbet förän förlamningen har släppt?! Hon gör tydligen det.


Men visst kan man själv bestämma vad man tycker om och vad man inte tycker om. Det är ju faktiskt JAG som bestämmer om jag ska gilla rosa eller blått, sommar eller vinter. Så från och med nu har jag bestämt mig; Jag gillar att bli bedövad av tandläkaren! Så när jag kliver in hos tandläkaren för sista gången i år slipper jag paniken och har därmed ett problem mindre ur världen; för från och med nu älskar jag bedövning!


Kommentarer
Postat av: ille

kolla gärna in den nya kändisbloggen om du får tid över :)

Postat av: johanna

hej är du inte medlem i gratisbio ännu ?

ni som forfarande inte blivit medlemmar : Ni får 50 poäng i välkomstpoäng om ni reggar er. Men reggar ni er via mig får ni 25 poäng extra! Så istället för 50 poäng har ni 75 poäng redan från början. Sedan är det bara att samla!

Det har kommit jättemånga nya Click-annonser (som man bara klickar på, och får poäng), och jag skrapade ihop 50 poäng extra alldeles nyss bara genom att klicka. Tog väl 1 minut ungefär.

här har du länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

GratisBio är LÄTT den bästa gratissiten på nätet!
du får gratis bio biljetter och present kort :)

2007-12-09 @ 11:52:36
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback