HIPP HURRA min födelsedag!

Är precis tillbaka för en trevlig födelsedagslunch med mamma och pappa på en mysig japansk restaurang i Vasastan. Självklart avslutade vi med en tårtbit på Nymans! Tack mamma och pappa för den jättesnygga väskan från Friis & Co!

I morse fick jag underbar fruktsallad av P, jättegulligt! Och tack för alla sms som strömmar in. MSNs Birthday alarm ger verkligen effekt och inte allra minst vår käre vän Facebook!

Nu ska jag få någonting gjort innan det bär iväg på tennis!


Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis i efterskott! Hade inte glomt dig, bara haft brist pa internet.. Varit ute pa smaoar.
Hoppas du at mycket tarta och fick en riktigt bra fodelsedag.

Skriver en blogg sa fort jag orkar. Kram!

2007-12-13 @ 07:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback