Lotus och landskamp

Back in Stockholm. Har jobbat tre dagar på lotusresor. Är någon form av projektledare för utbyggnaden av lokalen. Framförallt sitter jag vid mitt skrivbord och ringer och bokar, ordnar och koordinerar. Men jag har även börjat att förstå mig på hantverkssläktet(!)

Igår tog Peter med mig på landskamp. Solen sken och jag njöt av att ta en öl i min nyinköpta 40-talsklänning. Roligt att vi sprang på Jonas från Peters klass i Umeå.

Självklar har vi varit förbi kungsan en sväng och eventet 
Smaka på Stockholm vi valde de spanska kryddorna för att avsluta med varsin godis från gränna.

Nu ska jag snöra på mig joggingskorna och ta ett varv runt djurgårdsbrunnskanalen,
Stockholm är underbart på sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback