Back on Blogg

Det har gått en lång tid sen jag sist skrev men besöksfrekvensen har lång ifrån sjunkit, so I´m back on track!

Weekend i Stockholm, startade med en andra intervju på H&Ms huvudkontor i Stockholm, kläderna sitter fortfarande bra, får se hur det slutar! Pizza och glass på kvällen med Sofii (roligt att du bor i sthlm nu!). Syndar nästan en hel Tofefeeask..

Fredag, familjelunch på Rosendals herrgård; sallad, sunshine och mycket strosande bland vårblommorna. Kvällen spenderar jag och Peter med att hitta den perfekta restaurangen. Det slutar med färskpasta och sås från Ica Folkkungagatan och jag somnar till the holiday (precis då Jude Law dyker upp i Kate Winslets hus).

Lördagen spenderar jag och Peter på Vaxholm. Shoppingfynd, en äggvit klänning från VILA. Nachos och ett glas öl på färgan. Vi sitter och njuter av solskenet på akter däck. Kvällen avslutas med ännu mer nachos framför melodifestivalen.

Söndagens klimax var en gräddig napoleon bakelse på Café Cronan i Gamlastan. Och på måndag morgon bar det tillbaka till Umeå. Mitt första intryck; kallt och trisst. Men efter att ha landat på Universitetet och satt mig ner med Karin och Anna insåg jag att det nog inte är så trisst ändå!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du börjat blogga igen!

2007-05-16 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback