Vad händer i höst

Mitt ständiga frågetecken just nu; Vad ska jag sysselsätta mig med i höst?! Innan studierna på Wright State University Storstadslivet och fickpengar till USA lockar lika mycket som att försöka bli klar med studierna och träningsturerna till IKSU.

Idag har tankarna kring hösten underhållit mig när jag städat ur lägenheten inför Erik och Martins besök i morgon.

Ska bli roligt att visa ett par uppsalabor norrland! Korridorsfest hos Kayo på fredag kväll, grillning på lördagkväll och brunch på Skogis på söndag är redan inplanerat. Kanske blir det en sväng ner på Kulturnatta i morgon.

Nu ska jag göra några sista putsningar i vår fina lägenhet och jag hoppas att jag kan komma fram till något beslut; Umeå eller Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback