Bra start på dagen

Har precis ätit en halvportion Thaimat och druckit ett glas av Provivas nya med melon och tranbär(kan rekommenderas!) Började dagen med en rivstart med en timme tennisträning klockan 7.00 i morse. Min PT uppskattar att man är engagerad i sitt utövande och belöningen blir fler lektioner, jippie! 

Jag har även fått ett grymt träningserbjudande från jobbet. Min sista månad innan USA får jag tillgång till deras "lyx" träningsanläggning tre trappor ner för en billig penning. Pilates och bubbelbad tror jag att jag ska  starta med i morgon på lunchen. Det bästa av allt; man behöver inte ta med en egen handuk, tjoho! Älskar Sturebadswannabes(!)

Nu ska jag hugga tag i några kalkyler som behövs fixas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback