International Affairs

Idag har svensk-gänget promotat mellanmjölkens land på skolans internationella dag. Jag bar fanan in i en jättetrevlig dag! Vi körde ett interaktivt tema med målet att aktivera besökarna. Vi hade en tävling angående vem som kan bygga ihop en IKEA-möbel snabbast, vilken var väldigt uppskattad!  Vi hade även en stationerad "tipspromenad" med frågor om Sverige som gav överraskande resultat! Vi satte upp ett stort plakat där besökarna fick lära varandra saker om Sverige genom att skriva vad de visste på en post-it lapp och sätta upp på boarden.

93899-132

Kommentarer
Postat av: karin

du är så snygg min vän! wow, ;)
nu var det alldeles för länge sen vi hördes, dags för en uppdatering tror jag! vad är era planer för sommaren ?? ja, jag måste verkligen få en emelie-skype date snart! när passar!?
puss!

2008-04-20 @ 15:11:21
Postat av: Linda D

Du verkar bara göra latjolajbans roliga saker där borta :)
kramkram

2008-04-22 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback