Super Bowl

Tillbaka efter Super Bowl hemma hos en av Joshs nära vänner. Jag har aldrig varit i ett så stort hus! Det fanns förfriskningar för alla smaker. Ett helt rum fullt med kylskåp enbart med dricka!  Och till Super Bowls ära grillades det riktigt feta amerikanska korvar, jag sparde dock mitt kaloriintag till de mycket godare små amerikanska kakorna, yummie! 

Super Bowl är som motsvarande Eurovision song contest, fast större! Halva nöjet är att titta på de helt sjukt dyra reklamsnuttarna (se myspace.com) och halva nöjet att bara umgås och äta. Sen var det ju det där med fotboll. Några få satt faktiskt och tittade på matchen och de sista fem minutrarna riktade även jag min uppmärksamhet mot TVn.

Efter matchens slut fick vi uppleva amerikansk pingis. Amerikanerna sa att de var jättebra på pingis men de kunde ju inte ens serva =) Vi (svenskar) lärde dem rundpingis och någon av oss vann varje omgång tills en gammal tennisspelare ställde upp och lyckades ta sig till final. De var helt fashinerade av rundpingis och ville spela hur länge som helst! Tack JO Valdner för att vi åtminstånde har dig att vara stolta för när vi åker utomlands!

93899-91

Söta föräldrarna till Joshs kompis.

93899-90

Hälften av speltiden var reklam. Favoriten är killen som startar bilen med energidryck genom att dra startkaplar till sina bröstvårtor.

93899-89

Peter, Henrik och två amerikaner nera i källaren. Pingisbordet till vänster.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad du är duktigt på att uppdatera din blogg...jag är så kass..funderar starkt på att sluta blogga då jag inte kan skriva vad jag vill. Några på jobbet kan läsa.... :S
kram

2008-02-05 @ 17:34:29
Postat av: karinkarin forsberg

mera bloggade, jag lever på dina upplevleser nu,. hahah, umeå känns verkligen tungt och trist nu utan mina två stjärnor,. och att ni båda är ute på äventyr och jag sitter här det är ju iaf lite fuskigt!;) hoppas allt är toppen och hälsa peter, kram babe

2008-02-13 @ 10:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback