Birthday Party

93899-83

Pedro(mörkgrå tröja i mitten) fyller år. Knytkalas med mat från världens alla hörn. Jag bakade en kladdkaka som jag smälte ner Junior mints i. Mmmm.. Efter födelsedagsmiddagen bar det iväg på husfest och när jag och Peter ska hämta våra kläder och gå så är rummet fullt av mariana rök. Våra kläder åkte direkt ner i tvätt maskinen! Nu sitter vi och mumsar på en Ben and Jerry´s med banana split. Tro det eller ej men hittills har jag gått ner två kilo i vikt! Idag har vi även köpt en bil, mer info och bilder kommer i morgon...

Kommentarer
Postat av: Me

Inser att jag har börjat särskriva på även på svenska nu=)

2008-01-20 @ 07:16:56
Postat av: Marine

great party!!

2008-01-21 @ 00:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback