College Basketball

Tillbaka i skolan efter en händelserik helg. I fredags blev jag, Peter, Louise och Jenny bjudna på middag på Friday´s av en matteprofessor som lärt sig lite svenska. Återigen fick vi ett bevis på hur liten världen är. Jag och Harry som han heter har gemensamma bekanta i Sverige(!)

Efter middagen med dumplings och en mäktig choklad-, gräddkreation bar det iväg på en impulsfest hos grannarna.

lördagen gick jag och tjejerna på basket. Raiders(Wright states lag) förlorade med ett mål. På kvällen var det fest hos Megan med drinklekar och öltunnor. 

söndagen var Peter och tittade på bil med Kofe (Ja, Hanna vi behöver verkligen en bil!) Danielle drog med mig, J och L på en skridskotur downtown Dayton. Bilder kommer...

93899-75

Nutter Center, Wright states egen arena. Ni kan skymta spänstiga  cheerleaders i vitt.

image76

Från studentläktaren. Fr.v. Louise, Marine, Jag, Jenny.

Kommentarer
Postat av: henrik

ha ha ha ha ah ha, ett mål... du är en riktig sporttjej du...=)

2008-01-17 @ 05:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback