Final exams

Pusst! Hälften av kurserna avklarade och två tentor återstår.

Många har frågat när jag kommer hem till Sverige så här kommer lite datum: på lördag åker jag och Peter till Washington DC och möter upp mina föräldrar. På måndag kommer sydeuropa-gänget även dit så kanske blir det en middag med dem! På tisdag åker vi till Nebraska och Iowa för en family reunion. Måndagen efter så bär det av mot Florida och ett hotell med tennisbanor och golf! Gissa om jag längtar! 29:e juni tar vi flyget till Stockholm. Ev. blir det ett par dagar i Stockholm innan det bär av till Bollnäs för en ytterligare efterlängtad semestervecka! Stockholm återigen 7 juli. Ses vi då?
Kram!

Nedan: Mitt slutliga art projekt: My wardrobe by color





Kommentarer
Postat av: Jenny H

Hej Emelie! Vi måste ses när du kommer till Bollnäs! Jag har faktiskt semester den veckan och är hemma:)Så är perfekt att du kommer då:) Lycka till på tentorna! Kram

2008-06-12 @ 17:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback