Allas vår Bill Clinton

Nu har jag sett och lyssnat till en Amerikansk president. Ytterligare en check på min "1000 saker jag ska göra innan jag dör"-lista! (fotnot. har ingen men hade jag haft det så hade detta defenitivt varit en punkt!)
Bill Clinton är den största talaren jag har lyssnat till "live" någonsin. Hästlängder före allas vår kära Obama.
Bill Clinton blandade "ordskön" retorik med statistik, egna erfareneter och hjärtliga skämt om livet som president.
Obama, tack för en fin uppvisning men jag är åter tillbaka och håller på Hillary, tack vara hennes kära vän och make, allas vår Bill!

93899-103

Zoom...

93899-104

Allas vår Bill Clinton..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med uppdatering! Det där med repelling verkade farligt, tur ni hoppade det:)Ha det fortsatt bra! KramKram

2008-03-07 @ 15:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback