Hollywood nästa!

Våren har börjat komma till Dayton och det efterlängtade Spring break! Jag och Peterpå tu man hand i LA; tjoho! På planet till LA hamnar vi inte långt från min professor i marketing som överaskar mig med ett A, tjoho! (igen). Man märker att planet är på väg till världens mest kändistätaste stad. I första klass sitter ingen mindre en Alec Baldwin, en av Baldwin bröderna. Inte nog med det så får jag reda på att min "stolsgranne", som jag sitter och spanar ut över Grand Canyon med, är flickvän till producentet bakom Hope & Faith och nära vän till J.D i Scrubs.

Los Angeles, here we come!


93899-112

Kommentarer
Postat av: Henrik Sparreus

"...överraskar med ett A (igen)..." , lite väl mustigt att skryta så öppet, kan ju lägga in det lite mjukare eller...=)

2008-04-02 @ 03:32:48
Postat av: emeliepemelie

rättelse: tjoho!(igen)

2008-04-02 @ 04:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback